İş Akış Şeması için tıklayınız.
Merkez Müdürünün Görevleri:
* Merkezi temsil etmek,
* Yönetim Kurulunu toplantıya çağırmak, gündemi hazırlamak, toplantıya başkanlık etmek,
* Yönetim Kurulunun aldığı kararları ve hazırladığı çalışma programını uygulamak,
* Fakülte, enstitü, yüksekokul ve Rektörlüğe bağlı bölüm başkanlıklarındaki koordinasyon grupları ile işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
* Merkezin yıllık faaliyet raporunu hazırlamak, Yönetim Kurulunun da görüşünü aldıktan sonra Rektörün onayına sunmak.
Öğrenci İşlerinin Görevleri:
* Öğrenciler ile ilgili her türlü belgeleri düzenlemek, yazışmaları ve gerekli duyuruları yapmak, dosyalarını düzenlemek ve arşivlemek,
* Öğrencilerle ilgili her türlü kararları yönetim kuruluna sunmak,
* Yeni kayıt yaptıran öğrencilere şifre vermek, istatistiklere dâhil etmek, ders seçimlerini takip etmek ve danışman atamaları ile ilgili işlemleri yapmak,
* Müdür ve Müdür Yardımcısının vereceği diğer görevleri yapmak.
Personel ve Yazı İşlerinin Görevleri:
* Merkez bünyesinde bulunan tüm personelle ilgili özlük hakları takibinin sağlanması,
* Birim içi ve birim dışı yazışmaları sağlamak,
* Gelen-giden evrakların takibini yapmak ve kayıtlarını tutmak,
* Web-mail sistemimi takip etmek, gelen evrakları sevk etmek,
* Yönetim Kurulu Kararlarını yazmak, merkez müdürüne imzaya sunmak,
* Akademik ve idari personelin yurt içi ve yurt dışı görevlendirme işlemlerini yapmak,
* Akademik ve idari personelin izin, rapor ve görev sonrası işe başlama yazışmalarının yapılması, mali işler birimine bildirilmesi ve Personel Otomasyon Sistemine girişlerinin yapılmasını sağlamak,
* Akademik ve idari personelin özlük haklarıyla ilgili yazışmalarının özlük dosyalarında yerleştirmek,
* Yasa ve yönetmeliklerle ilgili yenilikleri takip etmek ve ilgili birimlere iletilmek,
* Merkez Kurulu, Merkez Yönetim Kurulu Üyeleri ve görev sürelerini takip etmek ve değişiklikleri ilgili birimleri bildirmek,
* Hizmet İçi Eğitim ile ilgili işlemlerin takibini yapmak ve yürütmek,
* Duyuruların ve afişlerin panoya asılması ve ilgililere ulaşmasını sağlamak, panoların tertip ve düzenini sağlamak, zamanı geçmiş duyuruları kontrol ederek panodan kaldırmak,
* Müdürün vereceği diğer görevleri yapmak.
Mali İşler Biriminin Görevleri:
* Merkezimiz ile ilgili tüm taşınırların kayıtlarını düzenli bir şekilde tutmak, zimmetleri yapmak, tüketime yönelik malzemelerin çıkış kayıtlarını yapmak, yıllık taşınır yönetim hesabının çıkarmak.
* Satın alınan, devir gelen, devredilen tüm taşınırlara “Taşınır İşlem Fişi” düzenlemek,
* Mali İşler ile ilgili kurum içi ve kurum dışı yazışmaları yapmak,
* Akademik ve idari Personelin yurt içi ve yurt dışı geçici görev yollukları ile sürekli görev yolluklarına ilişkin işleri takip etmek ve ödeme emirlerini düzenlemek,
* Merkez bütçe çalışmaları ile ilgili işlemleri takip etmek ve yürütmek, Yıllık bütçe ve faaliyet raporu hazırlanmak,
* Ödemeye bağlanan her türlü belgeyi, Merkezî Yönetim Harcama Belgeleri Yönetmeliğinde belirtilen evrakları ile birlikte dosyalamak, muhafaza etmek ve gerektiğinde denetime hazır hale getirmek,
* Sorumluluk alanına giren konularla ilgili mevzuatı takip etmek ve uygulamak,
* Müdürün vereceği diğer görevleri yapmak.