Yozgat Bozok Üniversitesi

İŞ AKIŞ ŞEMASI VE GÖREV TANIMLARI

İş Akış Şeması için tıklayınız.

Merkez Müdürünün Görevleri:

* Merkezi temsil etmek,

* Yönetim Kurulunu toplantıya çağırmak, gündemi hazırlamak, toplantıya başkanlık etmek,

* Yönetim Kurulunun aldığı kararları ve hazırladığı çalışma programını uygulamak,

* Fakülte, enstitü, yüksekokul ve Rektörlüğe bağlı bölüm başkanlıklarındaki koordinasyon grupları ile işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,

* Merkezin yıllık faaliyet raporunu hazırlamak, Yönetim Kurulunun da görüşünü aldıktan sonra Rektörün onayına sunmak.

 

Öğrenci İşlerinin Görevleri:

* Öğrenciler ile ilgili her türlü belgeleri düzenlemek, yazışmaları ve gerekli duyuruları yapmak, dosyalarını düzenlemek ve arşivlemek,  

* Öğrencilerle ilgili her türlü kararları yönetim kuruluna sunmak, 

* Yeni kayıt yaptıran öğrencilere şifre vermek, istatistiklere dâhil etmek, ders seçimlerini takip etmek ve danışman atamaları ile ilgili işlemleri yapmak,  

 * Müdür ve Müdür Yardımcısının vereceği diğer görevleri yapmak.

 

Personel ve Yazı İşlerinin Görevleri:

* Merkez bünyesinde bulunan tüm personelle ilgili özlük hakları takibinin sağlanması, 

* Birim içi ve birim dışı yazışmaları sağlamak, 

* Gelen-giden evrakların takibini yapmak ve kayıtlarını tutmak,

* Web-mail sistemimi takip etmek, gelen evrakları sevk etmek,

* Yönetim Kurulu Kararlarını yazmak, merkez müdürüne imzaya sunmak, 

* Akademik ve idari personelin yurt içi ve yurt dışı görevlendirme işlemlerini yapmak,   

* Akademik ve idari personelin izin, rapor ve görev sonrası işe başlama yazışmalarının yapılması, mali işler birimine bildirilmesi ve Personel Otomasyon Sistemine girişlerinin yapılmasını sağlamak,  

* Akademik ve idari personelin özlük haklarıyla ilgili yazışmalarının özlük dosyalarında yerleştirmek,  

* Yasa ve yönetmeliklerle ilgili yenilikleri takip etmek ve ilgili birimlere iletilmek,     

* Merkez Kurulu, Merkez Yönetim Kurulu Üyeleri ve görev sürelerini takip etmek ve değişiklikleri ilgili birimleri bildirmek,  

* Hizmet İçi Eğitim ile ilgili işlemlerin takibini yapmak ve yürütmek,  

* Duyuruların ve afişlerin panoya asılması ve ilgililere ulaşmasını sağlamak, panoların tertip ve düzenini sağlamak, zamanı geçmiş duyuruları kontrol ederek panodan kaldırmak,

* Müdürün vereceği diğer görevleri yapmak.

 

Mali İşler Biriminin Görevleri:

* Merkezimiz ile ilgili tüm taşınırların kayıtlarını düzenli bir şekilde tutmak, zimmetleri yapmak, tüketime yönelik malzemelerin çıkış kayıtlarını yapmak, yıllık taşınır yönetim hesabının çıkarmak. 

* Satın alınan, devir gelen, devredilen tüm taşınırlara “Taşınır İşlem Fişi” düzenlemek, 

* Mali İşler ile ilgili kurum içi ve kurum dışı yazışmaları yapmak,  

* Akademik ve idari Personelin yurt içi ve yurt dışı geçici görev yollukları ile sürekli görev yolluklarına ilişkin işleri takip etmek ve ödeme emirlerini düzenlemek,   

* Merkez bütçe çalışmaları ile ilgili işlemleri takip etmek ve yürütmek, Yıllık bütçe ve faaliyet raporu hazırlanmak, 

* Ödemeye bağlanan her türlü belgeyi, Merkezî Yönetim Harcama Belgeleri Yönetmeliğinde belirtilen evrakları ile birlikte dosyalamak, muhafaza etmek ve gerektiğinde denetime hazır hale getirmek,    

* Sorumluluk alanına giren konularla ilgili mevzuatı takip etmek ve uygulamak,   

* Müdürün vereceği diğer görevleri yapmak.